Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Θεατρικος διαλογος

Αφ:Mια μερα του Δεκεμβρη κοντα στα Χριστουγεννα τρεις αδερφες η Beth, η Maggi και η Rubbin ηταν στο μικρο ξυλινο σπιτι τους μεσα στο πρασινο δασος.Ετσι λοιπον ξεκινησαν ενα πρωινο........................
Maggi:Kαλημερα κοριτσια.(κοιταζει εξω στο παραθυρο) σημερα χονιζει και κανει πολυ κρυο καλα θα ηταν να βγουμε εξω να μαζεψουμε ξυλα.
Beth:Eγω δεν γινετε εχω να μαγιερψω.
Rubbin:Θα παω εγω δεν εχω να κανω τιποτα για την υπολοιπη μερα.
Maggi:Eνταξη θα πας εσυ κανε γρηγορα ομως γιατι κανει κρυο.
Aφ:Συνεχιζουν την δουλεια τους τα κοριτσια και η Rubbin φευγει για να μαζεψει τα ξυλα.Κατα την διαρκεια που μαζευει τα ξυλα η Rubbin ακουει περιεργους ηχους στην αρχη δεν δινει σημασια στη συνεχεια ομως ο ηχος αρχηζει να δυναμονει ολο και πιο πολυ.Ετσι τρεχει προς το μερος που ακουσε τις φωνες.Εκει θα δει την χτυπημενη κοπελα τρομαγμενη το βαζει στα ποδια και παει πισω στο σπιτι για να πει στις αδερφες τις τα γεγονοτα.
(Με το που φτανει στο σπιτι)
Rubbin:Κοριτσια σταματηστε τις δουλιες σας εγινε κατι μεσα στο δασος.
Maggi:Tι? Διχνεις τρομαγμενη? Επαθες τιποτα?
Beth:Αντε λεγε μην μας κρατας σε αγωνια.
Rubbin:Οχι εγω ενα κοριτσακι στο δασος ειναι χτυπημενο.Νομιζω πως ειναι το πνευμα του δασους
Beth:Να παμε τοτε.
Αφ:Πηγαν στο δασος πηρα την κοπελα που ηταν ανεσθητη και την πηγαν σπιτι τους.
(Οταν ξυπνησε η κοπελα)
Beth:Νομιζω οτι ξυπναει.
Maggi:Συνερχετε τις δωσαμε πολλα βοτανα.Σε δυο ωρες θα ειναι περδικι.
Rubbin:Ουτε το ονομα τις δεν ξερουμε.
Κοριτσι:Tι εγινε? Που ειμαι?
Maggi:Σε βρηκε η αδερφη μας στο δασος και σε βοηθησαμε.Εισαι καλα?
Κοριτσακι:Ναι κατι μου επιτεθηκε σαν καπνος.Ολα εγιναν πολυ γρηγορα δεν ξερω τι ηταν.
Rubbin:Tο πνευμα του δασους σου επιτεθηκε και εγω ημουν λιγο πιο περα και σε ακουσα που φωναζες βοηθεια ετσι το ειπα στις αδερφες μου και σε βοηθησαμε.
Κοριτσακι:Σας ευχαριστω πολθ μου σωσατε την ζωη!


SUPERHEROES!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου